Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Gek op kussens! - Klantenservice

Waarmee kunnen wij u helpen?

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Kijk hieronder bij de veelgestelde vragen voor een antwoord.
Kom je er niet uit? Wij zijn per e-mail bereikbaar en zullen jouw vraag binnen 1 á 2 werkdagen beantwoorden.

Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
Veelgestelde vragen

1 Assortiment

Als het item niet in de sale heeft gestaan komt dit vaak binnen 2 weken weer terug op voorraad. Houd de website in de gaten of stuur ons even een bericht via het contactformulier.

Na ontvangst van jouw bestelling wijkt de kleur af en je bent niet tevreden, helaas kan dit voorkomen. Dit kan worden veroorzaakt door een afwijking in de instellingen van jouw beeldscherm. De foto’s van de artikelen worden met de grootst mogelijke zorg gemaakt, voordat zij op de website geplaatst worden. Hier kunnen wij geen garantie op geven. Hoewel sommige kleuren op een beeldscherm erg op elkaar lijken is er in werkelijkheid toch onderscheid te maken. Houd dus rekening met het feit dat kleuren kunnen afwijken.

Wij leveren losse kussenhoezen, je kunt er altijd, in het gewenste formaat, een binnenkussen bij bestellen.

Per product staat aangegeven of dat deze van katoen, linnen, velvet/fluweel, polyester, suède, leer, kunstleer of imitatiebont is. Let hier dus goed op tijdens het bestellen.

Voor een formaat van 45 x 45 cm raden wij normaliter een binnenkussen van 45 x 45 cm aan, dan is deze goed gevuld. Wil je hem wat voller kies dan voor 50 x 50 cm aan, wil je hem wat dunner kies dan voor 40 x 40 cm. Voor het formaat 30 x 50 cm kun je kiezen voor hetzelfde formaat binnenkussen.

Nee, dan moet het er specifiek bij staan. Een stof kan wel waterafstotend zijn maar er kan bij de naden of de rits natuurlijk wel water in het kussen lopen.

Voor producten uit de de sale gelden andere regels dan normaal:
1. Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
2. Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.
3. Hier geldt OP = OP, het product komt niet meer terug in de collectie.

2 Betalen

Bij ons kun je op de volgende manieren betalen:
♦ iDeal
♦ PayPal
♦ Bancontact / Mister Cash
♦ Afterpay
♦ Creditcard
♦ Apple Pay

Als de bestelling nog niet is verzonden kun je via het contactformulier jouw bestelling wijzigen en/of annuleren. Ná verzending is dit helaas niet meer mogelijk.

Zodra je in de webshop naar de winkelwagen gaat verschijnt er een overzicht van jouw gekozen producten. Rechts van deze pagina kun je jouw bestelling controleren. Indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken. Je kunt dan in de 'KORTINGSCODE' balk jouw code invullen en de korting wordt verrekend. Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden ingevuld welke niet met terugwerkende kracht wordt verrekend.

Zodra je in de webshop naar de winkelwagen gaat verschijnt er een overzicht van jouw gekozen producten. Rechts van deze pagina kun je jouw bestelling controleren. Indien je in het bezit bent van een cadeaubon dan kun je deze gebruiken. Je kunt dan jouw 'cadeauboncode' invullen en het bedrag wordt verrekend. LET OP: Aankopen van cadeaubonnen kunnen niet worden terugbetaald. Je kunt tevens jouw saldo van de cadeaubon controleren.

3 Verzenden

Wij vragen voor een verzending in Nederland géén verzendkosten. Bestellingen naar België kosten 5,95 euro, vanaf 30 euro berekenen wij in België géén verzendkosten. 

Is jouw bestelling geplaatst en de betaling bij ons voor 15:00 uur binnen, dan versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Helaas komt het voor dat PostNL door drukte/vertraging jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen. Onze excuses hiervoor!

LET OP: Bestel je 1 of 2 kussenhoezen dan komt jouw bestelling vaak als brievenbuspost, hier hoef je niet voor thuis te blijven. Bestel je > 2 stuks dan wordt het als pakket verstuurd, de indicatie tijd staat aangegeven op www.tracktrace.nl.

Zodra jouw bestelling is verzonden, krijg je een e-mail (vanaf moment van de eerste scan bij PostNL) met informatie over de bezorging. Hierin staat een track & trace code van PostNL welke je op www.tracktrace.nl na 00:00 uur kunt volgen.

Je hebt eindelijk besteld dus het is wachten op jouw pakketje. Wij doen er alles aan om jouw pakketje dezelfde dag nog met PostNL mee te sturen zodat jij zo snel mogelijk plezier hebt van jouw bestelde items. Door bijv. grote drukte bij PostNL kan het helaas iets langer duren voordat jouw pakketje geleverd wordt. Maar jouw pakketje is onderweg en kan soms een dagje later worden bezorgd. Heb je een track&trace code ontvangen dan kun je precies jouw pakketje volgen.

Helaas ben je zelf verantwoordelijk voor het adres. Wij kunnen het voor verzending nog aanpassen, is het eenmaal verstuurd dan kunnen wij alleen maar hopen dat het goed aankomt. Het risico ligt bij de koper.

4 Retourneren

Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met het ontvangen product. Als de bestelling niet naar wens is en je wilt het product retourneren dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening en risico. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht moet je contact met ons opnemen via het invulformulier hiernaast, vermeld jouw bestelnummer en om welk product het gaat. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je kunt jouw retour naar het volgende adres retourneren:

Gek op kussens!
Nijverheidstraat 3

6905 DL Zevenaar

Ja, enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening en risico. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw keuze vervoerder.

Wij controleren met zorg de retouren die bij ons binnenkomen. Artikelen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet met (originele) verpakking aangeleverd te worden. Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om een waardevermindering toe te passen. Wij zullen dan altijd contact opnemen per e-mail, je krijgt van ons 10 dagen tijd te reageren wat te doen met het product. Na deze 10 dagen wordt het onverkoopbare product vernietigd.

Wist je dat je in de Afterpay app kunt doorgeven dat je jouw bestelling of een deel van je bestelling hebt geretourneerd? Pauzeer jouw betaaloverzicht, zodat wij tijd hebben om jouw retour te verwerken. Heb je na 2 weken nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan even contact op om te vragen of je retour goed is aangekomen. Zodra jouw retour is verwerkt is dit zichtbaar in de app of MyAfterpay.

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, stuur de producten die je niet wenst retour en bestel hetgeen je wil bestellen opnieuw. Zo heb je sneller jouw producten in huis! Let op: je draagt wel zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ondanks de grote zorg die wij aan jouw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat jij buiten jouw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dien je zo snel mogelijk contact op te nemen, wij zullen dan een passende oplossing zoeken.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »