Geen producten (0)

Meest gestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je onze meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord.

CONTACT

Wij staan voor hoge kwaliteit, correcte levering, juiste communicatie en goede service. Stuur ons een bericht via het contactformulier en je krijgt binnen 1 á 2 dagen bericht terug.

ASSORTIMENT

Als het item niet in de sale heeft gestaan komt dit vaak binnen 2 weken weer terug op voorraad. Houd de website in de gaten of stuur ons even een bericht via het contactformulier.

Na ontvangst van jouw bestelling wijkt de kleur af en je bent niet tevreden, helaas kan dit voorkomen. Dit kan worden veroorzaakt door een afwijking in de instellingen van jouw beeldscherm.
De foto’s van de artikelen worden met de grootst mogelijke zorg gemaakt, voordat zij op de website geplaatst worden. Hier kunnen wij geen garantie op geven.
Hoewel sommige kleuren op een beeldscherm erg op elkaar lijken is er in werkelijkheid toch onderscheid te maken. Houd dus rekening met het feit dat kleuren kunnen afwijken.

Wij leveren voornamelijk kussenhoezen, je kunt er altijd, in het gewenste formaat, een binnenkussen bij bestellen.

Per product staat aangegeven of dat deze van katoen, linnen, velvet/fluweel, polyester, suède, leer, kunstleer of imitatiebont is. Let hier dus goed op tijdens het bestellen.

Voor een formaat van 45 x 45 cm raden wij normaliter een binnenkussen van 45 x 45 cm aan, dan is deze goed gevuld.
Wil je hem wat voller kies dan voor 50 x 50 cm aan, wil je hem wat dunner kies dan voor 40 x 40 cm.
Voor het formaat 30 x 50 cm en 50 x 50 cm kun je kiezen voor hetzelfde formaat binnenkussen.

Nee, dan moet het er specifiek bij staan. Een stof kan wel waterafstotend zijn maar er kan bij de naden of de rits natuurlijk wel water in het kussen lopen.

VERZENDEN

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur besteld zijn worden dezelfde dag door ons verzonden. Door drukte en tijdens eventuele andere acties kan het echter voorkomen dat bestellingen een dag later worden verzonden. Wij versturen bestellingen met PostNL.

Je hebt eindelijk besteld dus het is wachten op jouw pakketje. Wij doen er alles aan om jouw pakketje dezelfde dag nog met PostNL mee te sturen zodat jij zo snel mogelijk plezier hebt van jouw bestelde items. Door bijv. grote drukte bij PostNL kan het helaas iets langer duren voordat jouw pakketje geleverd wordt. Maar jouw pakketje is onderweg en kan soms een dagje later worden bezorgd. Heb je een track&trace code ontvangen dan kun je precies jouw pakketje volgen.

Jouw bestelling is te volgen met de track & trace code welke je kunt vinden in de verzendbevestiging. Indien er geen code bijstaat heb je gekozen voor een standaardverzending (brievenbuspost) en kan de status van de zending niet worden gevolgd. LET OP! Brievenbuspakketjes kunnen niet worden gevolgd, hier kan dus ook geen statusupdate van worden gegeven.

Je kunt je bestelling laten bezorgen door PostNL, in Nederland zijn er géén verzendkosten. Voor België zijn de kosten onder de €30 standaard €4,95 euro, daarboven rekenen wij geen verzendkosten.

BETALEN

Bij ons kun je op de volgende manieren betalen:
♦ iDeal
♦ PayPal
♦ Bancontact / Mister Cash
♦ Afterpay

Zodra je in de webshop naar de winkelwagen gaat verschijnt er een overzicht van jouw gekozen producten. Rechts van deze pagina kun je jouw bestelling controleren.
Indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken. Je kunt dan in de 'KORTINGSCODE' balk jouw code invullen en de korting wordt verrekend.
Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden ingevuld welke niet met terugwerkende kracht wordt verrekend.

Als de bestelling nog niet is verzonden kun je via het contactformulier jouw bestelling wijzigen en/of annuleren. Ná verzending is dit helaas niet meer mogelijk.

RETOURNEREN

Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met het ontvangen product. Als de bestelling niet naar wens is en je wilt het product retourneren dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

Ja, enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw keuze vervoerder.

SALE

Voor producten uit de de sale gelden andere regels dan normaal:
1. Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
2. Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.
3. Hier geldt OP = OP, het product komt niet meer terug in de collectie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.